Lilly är i stort sett frisk. Lite efterhängsen snuva bara. Pappa är däremot sämre, så det har varit innelek eller lek med pappa liggande bredvid. Lilly började dagen med att ge David tårta. Mums. Vid lunchsovningen (pappa sov också i två timmar) så var det fullt i sängen. När Lilly leker så är det ibland i ordnade former. Notera att den lilla röda koppen sorteras med den stora röda. När mamma kom hem så hade pappa lovat en tur till lekplatsen, utan pappa! Lilly och mamma kom hem med blommor till pappa som fick en kram av Lilly vid överlämnandet. Hjärtat smälte...
måndag 14 april 2014
Frisk och sjuk
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar