Lilly är fortfarande sjuk. Lugn lek på förmiddagen med bl.a. bilarna på pappa och sen bra och lång sömn före lunch gjorde att hon var pigg på att gå och shoppa. Lilly tyckte att det var jättekul att både köra vagn och packa ner varor. När mamma kom hem så var det gemensam middag med Lillys favoritmat, lax och kesoröra. Hon åt bra och fick energi till lek. Tejprullar funkar bra som armband. Just nu låter det som att Lilly kommer att väcka sig själv när som helst med sina hostningar, men vi hoppas på en bra natt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar