fredag 25 april 2014

Onsdagshäng och sandlåda

Lilly gillar ju hattar. Pappas kusin har en. Den provades. Idag var det utflykt till Hinsholmen med fika. Lilly fick smaka kanelbulle och släppte då sin thekaka och sa: Mea. Hmmm. Senare på dagen kom mo-mo mo-mo. Den ena av dem hjälpte pappa att köpa sandlådesand. Tyvärr hann sysslingen åka hem (tack för den här gången, välkomna tillbaka), men kusin e var med på invigningen. Mo-mo la Lilly på mindre än 5 min. Rekord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar