Lilly gillar ju hattar. Pappas kusin har en. Den provades. Idag var det utflykt till Hinsholmen med fika. Lilly fick smaka kanelbulle och släppte då sin thekaka och sa: Mea. Hmmm. Senare på dagen kom mo-mo mo-mo. Den ena av dem hjälpte pappa att köpa sandlådesand. Tyvärr hann sysslingen åka hem (tack för den här gången, välkomna tillbaka), men kusin e var med på invigningen. Mo-mo la Lilly på mindre än 5 min. Rekord...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar