Lilly gillade tygavdelningen bäst.
Efter lite mellis bylsade pappa och Lilly på sig regnkläder för att gå ut och gräva. Det var tomt på lekplatsen idag.
En trött Lilly somnade snabbt ikväll och mamma och pappa fick äta middag själva. Nu kanske det är slut på nattsuddandet efter en vecka med sommartid.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar