söndag 6 april 2014

Ikea

Idag drog vi iväg till Kållered efter frukosten var avklarad och gästerna var avvinkade. Efter lite ärenden åt vi lunch på IKEA, köttbullarna var populära av hela familjen. Lilly fick barnmeny, men pinnglassen åt pappa upp! 

Lilly gillade tygavdelningen bäst. 
Och skrek i högan sky när mamma lyfte bort henne. 

Efter lite mellis bylsade  pappa och Lilly på sig regnkläder för att gå ut och gräva. Det var tomt på lekplatsen idag. 

En trött Lilly somnade snabbt ikväll och mamma och pappa fick äta middag själva. Nu kanske det är slut på nattsuddandet efter en vecka med sommartid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar