torsdag 17 april 2014

Mot påskfirandet

För att kick-starta påsken så startade vi dagen med ägg. Sen var det packning som gällde. Lilly passade på att prova lite av mammas fina skärp samtidigt som hon städade upp efter en mindre lyckad vattning av gäst-växterna. Bilresan hem gick bra. Matstopp på en mack i Halmstad där det fanns både barn och bilar att titta på. Vällingen intogs i bilen, men Lilly var vaken hela vägen och en lång stund efter att vi kommit fram till Nybro (till farmor och Stigs stora glädje).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar