fredag 25 april 2014

Semester

Idag väcktes vi av att Lilly låg och lekte och sjöng i sängen. Bra mycket trevligare än väckarklockan! Efter frukost åkte pappa och morfar iväg til Rom över helgen, tillsammans med T,D&M. Skönt för Lilly att få lite semester! Mormor har passat Lilly och e idag. De har gungat, grävt och läst bok. Efter middagen blev det bad och sen mys i lekrummet! Sen var det två trötta tjejer som somnade sött. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar