söndag 13 april 2014

Matlusten är tillbaka!

Äntligen har matlusten hos Lilly kommit tillbaka, 9 köttbullar till lunch idag (ja de är små)....

Innan farmor och Stig åkte hem gick vi en sväng till lekplatsen. Det var kul att gunga och gräva, rutschkanan var spännande  

Vi träffade en liten tjej och hennes mamma, de hade varit hos änderna men hade fortfarande bröd kvar som vi fick. Med bestämda  steg gick vi till dammen. 

På eftermiddagen bjöd vi in oss på fika till D&M. Lilly ville träffa dem och katterna som grädde på moset var Ester och T också där! Då passade Lilly på att ta med tårtan som mamma sytt till Ester. På väg dit satt Lilly och sa "grattis, grattis" i bilen. 

Lilly var riktigt glad och nog piggast i familjen ikväll. Nu är det pappa som är mest snuvig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar