Lilly (och mamma och pappa) sov dåligt i natt, antagligen pga magont pga vitlök. Efter en lugn morgon så sov Lilly (och pappa) nästan tre timmar. Sen fick pappa bråttom att fixa sen lunch, packa badväskan, klä på oss båda, lasta cykeln och dra iväg på babysim för första gången på tre veckor. Lilly var jätteduktig i vattnet. Simmade bra, dök snyggt, klättrade läbgs kanten och gjorde ryggsum med frånskjut från kant. Mamma fixade middagen till Lilly när pappa hämtade take-away till två trötta föräldrar. Sov gott!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar