tisdag 29 april 2014

Full fart

Första dagen tillbaka för pappa och full fart från start efter att mormor och morfar åkte hem efter frukost. Lilly ville visa sig cool på öppna förskola och hade solglasögonen på inomhus. Efter sov så var det återsim i Åby. Gick väldigt bra även om dyk från kanten inte var poppis idag. Efteråt var det fika innan det var dags för mathandling. Lilly pratade/sjöng oavbrutet i nästan hela den timmen vi var i butiken. Trevligt sällskap för pappa. Hemma igen lagade vi lite mat innan vi åkte och tittade på mammas debutmatch i korpfotbollen på Heden. Tyvärr förlust, men mamma var ändå favoriten efter slutsignalen. Lite bus hemma blev det också. Just det, körsbärsträden på vår gata blommor nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar