söndag 27 april 2014

Strålande väder!

Idag har det stor jättefint väder så vi har varit ute hela dagen. Vi gjorde ett besök hos pigvinerna och fåren i Slottskogen innan lunch vid säldammen. Efter middagsluren lekte vi på plikta. 

Vi var och gav katterna mat innan vi åkte hem för att gräva! Idag at alla mål, utom frukost och vällingen intagit ute. En riktigt härlig dag! 

Ester och Lilly har varit vänner nästan hela dagen och innan läggdags blev det en hel del fnitter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar