onsdag 23 april 2014

Sysslinghäng

Idag har det varit heldagsutflykt med syssling V och pappas kusin M. Såg ut som att sysslingarna trivdes ihop så fort de vaknade. I slottsskogen har barnens zoo öppnat för säsongen och Lilly passade på att klappa en get. När vi andra åt sushi passade Lilly på att sova och vaknade först nere på stan. Där fick hon bl.a. mellanmål på McDonalds. På kvällen bjöds det på musslor, räkor och grillad laxsida. Till det en av Lillys favoriter - kesoröra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar