onsdag 30 oktober 2013

Vernissage

Idag besökte vi en förskola på förmiddagen, den verkade jättebra. Sen åkte vi hem till Ester, Tobbe och Winston. Där sjöng vi och lekte, sen fick vi lunch och fika. Tobbe lagade mat till alla, det blev succé. Lilly åt upp hela portionen. Ester hjälpte Lilly att dricka. Så snällt! 

Tjejerna leker bra ihop. Det är kul. 

Idag visade Lilly för första gången att hon var hungrig. Vi var tveksamma när hon kröp mot stolen och smackade bara en och en halv timme efter lunchen.  Men pappa satte henne i stolen och tog fram banan, och mycket riktigt så åt Lilly upp hela bananen! 

På kvällen var vi inbjudna på vernissage på Preera. Marit var konstnären som ställde ut. Det var många fina tavlor, mamma och pappa köpte en. Lilly tyckte det var kul på vernissaget, det fanns leksaker och många andra barn. Men Lilly lekte bra själv också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar