Sen åkte pappa iväg med e & T. Mamma och Lilly gick på promenad och till lekplatsen. Pappa mötte upp efter ett tag. Lilly provade de nya byxorna idag, samt stövlarna från farmor som äntligen är lagom. Nu är Lilly redo för hösten med sina nya kläder. Det var kul att gunga och titta på hundar. Lilly fick klappa en hund. Lilly är så rolig för så fort det kommer en hund så vinkar hon :-) och när pappa kom sa hon "titta" till mamma!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar