måndag 28 oktober 2013

Trädgård

Lilly vaknade ganska tidigt och mamma och pappa var trötta. Det fick bli babblarna på youtube en gång innan mamma orkade stiga upp. 

Idag var vi ute i trädgården på förmiddagen. Lilly tyckte det va jobbigt med alla kläder, men var ändå ganska nöjd. 


Lilly försåg sig själv med mellanmål av äpplena på golvet i garaget. 





I fredags när Daniel och Magnus var här lyssnade vi på olika djurläten. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar