Lilly vaknade ganska tidigt och mamma och pappa var trötta. Det fick bli babblarna på youtube en gång innan mamma orkade stiga upp.
Idag var vi ute i trädgården på förmiddagen. Lilly tyckte det va jobbigt med alla kläder, men var ändå ganska nöjd.
Lilly försåg sig själv med mellanmål av äpplena på golvet i garaget.
I fredags när Daniel och Magnus var här lyssnade vi på olika djurläten.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar