måndag 28 oktober 2013

Söndags sysslor

Idag sov mamma länge och pappa gjorde lyxfrukost med pannkakor och smoothie. Lilly gillade det också. Så var det kul att dricka ur sugrör också!

Efter lunch åkte vi till sisjön och köpte en bärstol. Sen turades mamma och pappa om att jogga och gå med Lilly i vagnen i spåret i sisjön. 

Sen kurade vi inne resten av kvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar