Idag var vi på IKEA en sväng på förmiddagen, Lilly åkte i sin nya bilstol dit. Vi köpte lite småsaker. Efter lunchen följde Lilly med pappa till jobbet och mamma åkte till sitt jobb.
På kvällen kom Daniel och Magnus på middag. Oj va kul! Lilly gosade, busade och pussade mycket!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar