måndag 7 oktober 2013

Sandra Maria -> Roma

Idag åt vi frukost för sista gången i huset, 
utsikten var underbar som vanligt. Det tog ganska lång tid att packa ner alla våra pinaler, men vi kom iväg vid 9 som beräknat. 

Lilly gillade inte att åka bil idag, mamma tog hjälp av tekniken...

När vi var framme i Rom pausade vi lite på hotellet innan det var dags för Lilly att äta middag. Hon var överlycklig när hon fick krypa runt på rummet. 

Mamma och pappa fick gratis middag på hotellet, Lilly sov snällt i vagnen. Sen blev det tidigt i säng! 

2 kommentarer: