utsikten var underbar som vanligt. Det tog ganska lång tid att packa ner alla våra pinaler, men vi kom iväg vid 9 som beräknat.
När vi var framme i Rom pausade vi lite på hotellet innan det var dags för Lilly att äta middag. Hon var överlycklig när hon fick krypa runt på rummet.




Är det Lillys grejer? Pi-nalerna?
SvaraRaderaHa ha, ja ;-)
Radera