Idag har vi haft sjukstuga hemma. Lilly och mamma är förkylda och pappa är magsjuk. Vi pratade med mormor på förmiddagen och sen dess har Lilly försökt ringa upp igen.
Pappa låg till sängs hela dagen, mamma och Lilly var ute en sväng.
Lilly åt ärtor på egen hand idag.
Imorgon hoppas vi att alla är friska och pigga!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar