Sen åkte vi ner till stranden, åt lunch på det vita stället. Det var gott idag också.
Sen badade vi i de höga vågorna!
Sen var det mys på terassen. Lillys 8:e tand har brutit igenom tandköttet idag. Det gör nog lite ont på henne. Sen har hon fått en väldig snuva. Så hon vaknade några gånger under kvällen. Men natten var bra för alla i huset.






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar