onsdag 2 oktober 2013

Castellabate och stranden

På förmiddagen åkte vi upp till Castellabate för att titta på utsikten. Pappa fick köra i två omgångar för Ester och Lilly delar bilstol. Vi gick i de smala gränserna och tittade på hus och utsikten. 
Vi filade lite på wifi-caféet. Farmor fick puss. 

Sen åkte vi ner till stranden, åt lunch på det vita stället. Det var gott idag också. 

Sen badade vi i de höga vågorna! 
Vi blev saltiga och sandiga så Lilly och Ester fick bada i mini-poolen när vi kom hem. 

Sen var det mys på terassen. Lillys 8:e tand har brutit igenom tandköttet idag. Det gör nog lite ont på henne. Sen har hon fått en väldig snuva. Så hon vaknade  några gånger under kvällen. Men natten var bra för alla i huset. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar