onsdag 9 oktober 2013

Barnvakt och svamp

Idag kom Ester och Winston till oss och var här hela förmiddagen. Vi var ute och lekte och åt mellanmål på stenen. Winston sprang lös på gården och hade kul! 

Medan Lilly sov middag hjälpte Ester mamma och pappa att plocka ner päronen och äpplena från träden. 

Efter lunchen åkte vi ut en sväng till skogen. Lilly lånade Esters bärstol. Hon tyckte att det var jättekul! Målet var att hitta svamp, det gjorde vi, men inte så mycket. Mamma och pappa fick varsin kantarellmacka. Lilly fick smaka. 

Hela utflykten gjorde att Lilly inte sov förrän vid 16:30, så hon var uppe lite längre ikväll.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar