Att tiden kan gå så fort! Lilly är redan 9 månader. Idag på morgonen skjutsade pappa iväg Ester och Tobbe till tågstationen i Agropoli. Lilly passades av Farmor som vanligt på morgonen, mamma sov till 9. Men så var hon ju uppe vid 4 också. Sen packade vi in farmor och Stig i bilen och skjutsade dem till stationen i Salerno.
Där åt vi lunch ihop innan tåget skulle gå.
På väg hem åkte vi till Paestum och tittade på dess tempel.
Det var ett jättestort område som varit stad redan 600 fkr.
Efter fika på Bar Anna åkte vi hem. Då fick Lilly bada och krypa, äntligen. Det var inte så kul att åka bil på slutet.
På kvällen firade mamma och pappa att Lilly är 9 månader genom att gå ut och äta på i due fratelli, vita dukar och god fisk! På väg hem åkte vi upp till castellabate för att titta på utsikten i mörkret. Vi upptäckte då att wifi-baren inte stängt av modemet när de stängde :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar