söndag 20 oktober 2013

Grattis Kristina!!

Vi skulle ju tillbringat gårdagen och natten på vätterterassen för att fira Kristinas födelsedag. Tyvärr fick vi ju stanna hemma, men vi skickar cyber-grattiskramar istället! 

Lilly var väldigt slapp och slö idag så vi var inne på vårdcentralen och kollade upp henne. De trodde det var förkylningen. Redan på eftermiddagen när hon sovit mer och sen fått i sig en flaska välling så mådde hon bättre och busade, kröp och lekte! Skönt, för nu vill vi va friska alla tre!!!

Trött Lilly vid frukosten. 

Lilly gosar med leopardkudden. 


Är man sjuk får man titta på iPad. 



1 kommentar:

  1. Gnutavla och leopardkudde. Musikförslag: africa (toto), den gillar nog Lilly.

    SvaraRadera