Lilly var väldigt slapp och slö idag så vi var inne på vårdcentralen och kollade upp henne. De trodde det var förkylningen. Redan på eftermiddagen när hon sovit mer och sen fått i sig en flaska välling så mådde hon bättre och busade, kröp och lekte! Skönt, för nu vill vi va friska alla tre!!!
Trött Lilly vid frukosten.
Lilly gosar med leopardkudden.



Gnutavla och leopardkudde. Musikförslag: africa (toto), den gillar nog Lilly.
SvaraRadera