måndag 7 oktober 2013

Borta bra men hemma bäst!

Oj va skönt det var att sova hemma i egna sängen. Lilly vaknade vid 7, skönt för mamma och pappa att lämna in henne till mormor och morfar. Mamma sov sen till 9! Pappa lagade frukost i vanlig ordning. 

Pappa och mamma passade på att åka och storhandla medan mormor och morfar tog Lilly till lekplatsen. Sen lekte de på stenen när mamma och pappa kom hem. 

Lilly ville inte sova på eftermiddagen, eller i alla fall inte somna i sängen. Det blev vaggning i pappas famn istället. 


Lycka är mellanmål framför brasan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar