Idag (fredag) drog vi upp till Tanumstrand för att hänga med familj M som hyrt en stuga. Underhållningen för Lilly i bilen var Bamse-tidning och sånger. Först lunch sen strandhäng med bad och sim för Lillys del. Kompis M och Lilly byggde sandslott och alla vuxna deltog med iver. Vissa mer än andra. I stugan fortsatte leken och barnen njöt av varandras sällskap. Lilly såg en snubbe som grillade och frågade mamma "Är det Tobbe?".
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar