söndag 6 juli 2014

Farmor och Stig som barnvakter

Lilly vaknade på hotellet och var väldigt pigg. Efter en stadig frukost gick Lilly, mamma, pappa, farmor och Stig till trädgårdsföreningen. Blommor att lukta på, lekplatser att leka på och farmor att busa med. Lilly hade jättekul. Efter café-lunch så sa mamma och pappa hej då och åkte iväg på kompis H's 35-årsfest. Övriga hängde kvar i parken hela eftermiddagen. Bland annat så pratade Lilly med en massa okända människor. På kvällen fick Lilly hamburgare på hotellet. Farmor tror att Lilly tyckte att det tog lång tid att få maten eftersom hon gick fram och frågade i baren "Var är min hamburgare?". När den kom in så slukades den tillsammans med brödet och nästan alla pommes frites. Nattningen gick bra och Lilly sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar