Väl hemma i Nybro, eller snarare Torp som Lilly kallar mormor och morfars hus, började mamma städa direkt. Vi har hjälpt mormor och morfar att rensa och fixa. Lilly trivdes som fisken i vattnet, mycket att titta på och grejer att leka med. Lilly upprepade många gånger -"mamma städar".
På kvällen styrde vi kosan till Kalmar för middag på Ernesto!
Eftermiddagen gick vi till hamnen för att äta glass och titta på båtar.
På måndagen har Lilly gungat, grävt och råkat sätta igång dammsugaren! Hon blev livrädd och har sedan dess velat ha med sig mamma heeela tiden. Hon vågade inte åka med morfar på gräsklipparen.
Pappa och Lilly åkte till Vilgot för att lämna över en present och för att bada!
Farfar fick minsann fint besök idag! Lilly plockade av lite smultron och jordgubbar, mums!
Vid middagen blev Lilly överhettad och för att råda bot på detta skar vi upp melon och tappade upp ett bad.
Va skönt det är med sommarväder!








Inga kommentarer:
Skicka en kommentar