På förmiddagen gjorde pappa och Lilly ärenden. Och mamma var hemma och målade.
Lilly ville inte äta idag heller, men när vi var och badade på sen eftermiddag gillade Lilly att äta vattenmelon i havet! Daniel och Magnus skulle dyka upp men fick punka på bilen, så det får bli en annan dag. Vi fick i alla fallträffa dem lite när vi skjutsade dem hem.
På väg hem sa Lilly: "jag vill fika" flera gånger. Det sätter sina spår att fira semester med farmor och stig. Lilly åt ganska ok med middag och gick sen en halv puckstång! Gissa om hon var nöjd?!
Lilly fick mycket energi och levde loppan resten av kvällen när hon lekte ute i kvällssolen.





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar