Idag har det varit fullt ös på Madbäcksvägen, både bland de som målat och de som lekt! Hela gänget var på plats idag också, samt ett besök av familjen M innan lunch. Lilly och Ester har lekt och haft roligt med mormor hela dagen. Inga sura miner där minsann. Lilly ville inte sova mitt på dagen och körde alla möjliga trix för att inte sova, bland annat -" jag simmar!" När hon låg på mage i sängen och sprattlade med både ben och armar! Munnen går mest hela tiden på Lilly, det är väldigt roligt! Brås på sin pappa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar