Eftermiddagen fortsatte på samma tema, dvs. målning. Det börjar bli riktigt fint nu! Lilly hjälpte till att måla till en början, men sen ville hon bara hälla ut vattnet.
Målningsförstärkningen kom på sena eftermiddagen, mormor och morfar! Till middagen dök sälenresenärerna upp! Kusin e kom in som en virvelvind och gav alla energi, inte minst Lilly. Sen var det två busiga och trötta nakenfisar som härjade runt, nåda nöjda med att e skulle sova över.
Lilly har dille på att hälla ut vatten och mjölk när hon äter nu. Andra vanligt förekommande saker är att hon säger: "jag vill ha glass", "jag vill titta lite på tv", "älskar ....", "mamma bära dig", "sitta mamma knä".



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar