fredag 18 juli 2014

På plats!

Idag steg vi upp tidigt för att åka på semester. Nu är vi framme i Spanien! Det är härligt att vara på äventyr, ungefär så sa Lilly idag på planet. 

Efter lite mer resande kom vi till lägenheten vi ska bo i inatt. Den är jättefin. Middagen blev lång och tog plats på en tapas restaurang. Lilly gillande sina miniburgare. 

Vi kommer somna ovaggade alla tre ikväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar