Idag steg vi upp tidigt för att åka på semester. Nu är vi framme i Spanien! Det är härligt att vara på äventyr, ungefär så sa Lilly idag på planet.
Efter lite mer resande kom vi till lägenheten vi ska bo i inatt. Den är jättefin. Middagen blev lång och tog plats på en tapas restaurang. Lilly gillande sina miniburgare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar