Äntligen dags för första semesterresan. Besök på Kolmårdens djurpark med farmor och Stig är planerat. Vi kom iväg efter lunch och åkte till Marmorbrukets B&B via Jönköping. Lilly sov halva vägen, men hann ändå med pannkaksmellanmål. Vi bor i Tornrummet, med utsikt hela vägen till Bråviken (utom när det ösregnade och haglade så allt blev grått). Egen ingång och trappa. Hamburgermiddag på Sjöstugan, sen blev det nattning med farmor. Mysigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar