Lunchen intogs Lilly på en sten strax efter rovfågel-showen. Köttbullar och 3 dl mjölk var det som slank ner.
Lilly fick en apa av pengar som Ninni gett vid födelsedagen. Resten köpte vi två Mimmi-T-shirts för. Vid 16:30 lämnade vi parken efter 6,5 timmars nöje. Lilly var på toppen humör och ville inte sova när det väl var dags. Det resulterade i att Lilly fick vara mes och äta middag vid 21!
Lilly har lärt sig ett nytt uttryck idag: ingen brådska. Och det har hon använt flera gånger. Och ja, mycket riktigt har vi inte haft någon brådska.
PS. Lilly satte nytt rekord idag; 7 ord i en följd. Mamma köra bilen och pappa sitta bak.







Inga kommentarer:
Skicka en kommentar