lördag 5 juli 2014

Ingen brådska

Dags att titta på gnuer! Det gör man bäst i gott sällskap och med strålande sol! Vi såg väldigt många djur och andra soliga saker som Bamse land, karuseller, delfin show och en och annan lekkompis. 
Lunchen intogs Lilly på en sten strax efter rovfågel-showen. Köttbullar och 3 dl mjölk var det som slank ner. 
Lilly fick en apa av pengar som Ninni gett vid födelsedagen. Resten köpte vi två Mimmi-T-shirts för. 
Delfinshowen var kul och Lilly orkade sitta still hela tiden, med hjälp av ett äpple. 
Vi svalkade oss med mjukglass. 

Vid 16:30 lämnade vi parken efter 6,5 timmars nöje. Lilly var på toppen humör och ville inte sova när det väl var dags. Det resulterade i att Lilly fick vara mes och äta middag vid 21! 

Lilly har lärt sig ett nytt uttryck idag: ingen brådska. Och det har hon använt flera gånger. Och ja, mycket riktigt har vi inte haft någon brådska. 

PS. Lilly satte nytt rekord idag; 7 ord i en följd. Mamma köra bilen och pappa sitta bak. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar