onsdag 11 september 2013

Stora packningsdagen

Idag har vi packat! Puh, va mycket grejer vi behöver.... 

Innan dess så var vi på BVC's föräldrargrupp. Lilly lekte lite i väntrummet. 

Och tittade på bilar. 

Lilly leker då och då väldigt bra själv. Här pinnade hon iväg imorse. 

Lillys nya favoritord är "där". Nu säger hon också mamma och pappa ("da da"). Mysigt värre när hon kryper emot en och säger mama eller dada. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar