Vi köpte olja och vin och så åt vi lunch. Mamma och pappa blev lite förvånade när de fick in varsin halv bakpotatis till "aptitretare". Lunchen var inte så bra, men det var en upplevelse!
Hem tog vi inlandsvägen också den mycket serpentiner. Så när vi kom hem fick pappa vila... Det var så jobbigt att köra. Sen slappade vi hela kvällen fram tills det var dags för vällingen. Den fick Lilly hemma och sen drog vi iväg med vagnen ner till Santa Maria. Där åt mamma och pappa gott medan Lilly sov i vagnen utanför blommorna. Nu sitter vi på en bar med Wifi! Vi hoppas att vi hittar hem längs vår lilla serpentin-stig....




Minsann tror jag inte det är en Nastro Azurro!
SvaraRadera