måndag 23 september 2013

Bad och mathandling

Idag efter frukost och påklädning åkte vi ner till Santa Maria. 

Där blev det en kaffe för några av oss och sen inhandling av mat mm. Lilly gick hink och spade av mormor. De var uppskattade vid badet i babypoolen. 
Efter lunchen var vi vid poolen, sol, gos och bus blev det. 

Efter Lillys middag åkte vi upp en sväng till Castellabate för att titta på utsikten. Lilly blev uppdraggas av en italiensk lite kille. Ska det börja redan?!?

Efter Lilly hade somnat grillade vi andra ganska stora entrecote bitar. Mycket gott, Lilly var med på ett hörn då hennes pipmugg fick agera eldsläckare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar