När vi kom hem slappade vi vid poolen. Lilly fick äta sin lunch i sin pool! Det ska vara lite lyx när man är på semester!
När Lilly börjar bli lite trött, vilket hon var efter att ha varit vaken 2 timmar i natt och sen vaknat vid 7 ändå, gosar hon gärna. Här gör hon det halvt stående....
Ikväll var det sista kvällen med mormor och morfar. Det var mysigt som vanligt! Underbar solnedgång och lite snacks till den. Men ikväll fick Lilly inte så mycket för igår orkade hon inte med vällingen...
Kalvrulladerna blev utsökta och vi drack ett fantastiskt vin till det! Efter lite kortspel var de dags för sägen. Lilly sov i mammas och pappas rum i natt för att där är det lite mörkare. Hon sov bättre och var bara vaken lite kort vid 04:30.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar