Idag spenderade vi hela förmiddagen på inhandling av mat. Vi var på fruktaffären, supermarket och hos fiskhandlaren. Där träffade Lilly en levande langust!
Mamma och pappa köpte fisk till kvällen som mamma sen filéade med en ovass skalkniv! Jobbigt, men det blev i alla fall gott!
Eftermiddagen spenderade vi vid poolen. Sen blev det tidig läggning för hela familjen efter bus, sång och middag.
Bra att ni bunkrar
SvaraRadera