Pappa och Lily badade.
Och så lekte vi, lyssnade på musik och sjöng och Lilly sov i vagnen. Pappa sopade och gjorde fint. Han byggde också en liten trappa så att vi lättare ska komma ner till serpentin-stigen. Mamma städade poolen. Nu är det fint tills vi får besök av våra kära.
Efter Lillys middag åkte vi ner till byn och handlade på oss lite delikatesser! Vi köpte en liten pool till Lilly och lite lokalt vin. Vid eftermiddagsgoset lärde sig Lilly att göra "han fick ligga på ett litet flak-rörelsen". Imponerande!
Mamma och pappa tog en lugn kväll på terassen med varsin bok.
Hon börjar få ett hett temperament också... Var ska det sluta?! :-)




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar