Idag är det Lillys namnsdag! Grattis säger mamma och pappa, och fler hälsningar har kommit in via bloggen, telefon, sms och Facebook. :-) tack för det!
Sen har ju pappa jobbat sin sista dag på jobbet på läääänge. Åh va mycket kul vi ska hitta på!
Idag blev det bad, bakning och sen lite lekplats.
Sen var vi på after work hos Daniel och Magnus. Åh va mysigt, o va katterna var spännande. Boris är så vit och fin.

Lilly spanar på Signe.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar