Sen tog vi oss till fots ner för berget till stranden. Vi trodde det skulle vara långt och svettigt, men det gick väldigt bra. Lilly somnade i babybjörnen.
Stranden gillade både Lilly och mamma och pappa! Pappa byggde sandslott det var uppskattat. Ända tills Lilly böjde sig fram och tog ett bett i det....
Lunchen åt vi på strandbaren, helt ok lunch. Lilly fick bröd, det gillar hon verkligen. Hela familjen badade och Lilly fick en kompis som var 11 månader.
Hem från stranden var det lite varmare! Puh! Vi tog sen bilen ner till santa Maria, där fick mamma och pappa glass och Lilly fick majskrokar. Det är en liten by, men det var fullt med folk på väg ut på söndagsmiddag.
Lilly fick dricka vällingen på balkongen innan det var dags att sova.
Nät det var 60 ml kvar ville hon inte ha mer. Sträckte sig istället efter pappas ölflaska. När pappa höll fram den för att hon skulle få titta på den, lutade hon sig tillbaka som att hon ville dricka!!
Alla tre är nöjda med första dagen och ser fram emot fler utflykter och mer bad.




Fiffan vad gött!
SvaraRaderaMinsann tror jag inte det är en BIRRA MORETTI!!!!!
SvaraRadera