söndag 8 september 2013

Föräldrar fritt


Igår lördag var mamma och pappa på bröllop i Falkenberg. Lilly var hos Emma och Tobbe. Det gick jättebra, Lilly skötte sig bra och mamma och pappa var inte allt för oroliga för lillan. Lilly fick följa med till slottsskogen och leka i Esters tält. 


Mamma och pappa kom och hämtade Lilly vid 12 tiden. Hon blev glad och slängde sig i mammas famn. :-) resten av dagen umgicks vi, påtade i trädgården och badade Lilly. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar