Idag bar det av till Borås Zoo! Det var dags för farmor att få sin födelsedags present. Lilly och vi andra tyckte det var roligt. Det regnade på oss men det gjorde inget.
Getterna och aporna var roliga! Bongoantiloperna var också kul.
Mycket intryck i aphuset gjorde att Lilly somnade gott i vagnen.
Lilly är väldigt vig och kan suga på stortån.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar