I natt hade vi kusin e, moster och Winston som gäster. Väldigt mysigt med sångstund efter frukost. När man möts av ett stort leende efter 45 min sövningsförsök så är det svårt att vara annat än glad trots att en sovstund hade varit bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar