fredag 28 juni 2013

Farmor och Stig

Ikväll har Lilly varit uppe hela kvällen, för den som väntar på något gott... Farmor och Stig kom upp för Zoo-helg så imorrn blir det savannbesök i Borås. Lilly har busat och skratt hela kvällen (igen). Bilden med bollen är från igår innan pappa åkte iväg och spelade beachvolleyboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar