tisdag 4 juni 2013

Tand!

Då har första tanden brutit igenom tandköttet!! 

Idag har mamma och Lilly varit och shoppat sig nya sommargarderober. Fast det blev mest till Lilly. 

På morgonen var mamma barnvakt åt Ester. Lilly hann inte träffa Ester innan hon åkte för hon sov till 10:45 idag! Nytt rekord, vaknade inte och ville äta och vaknade inte vid medicinen vid kl. 6. Härligt för henne! ( och oss!)

1 kommentar: