söndag 16 juni 2013

Nu har Lilly Pi minsann varit på äventyr

Igår tog mamma och Lilly båten ut till Lövön, där Micke och Stina har stuga. Det var mycket att bära för mamma men det gick bra. Det var spännande att titta på vattnet. 
 
Väl framme var det härligt att ligga ute och smaska på lite äpple. 

Kusin e var också där. Vi åkte färjan hem på morgonen tillsammans. Snart får vi träffa pappa igen, han var på fest igår - undrar hur han mår? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar