torsdag 20 juni 2013

På väg

Idag på förmiddagen packade mamma och Lilly. Sen bar det iväg mot Öland. Vi fick stanna en del på vägen idag. Det var ganska varmt. Lilly var på toppenhumör och höll låda mellan Gislaved och Växjö. 






Väl framme vid dagens mål hos mormor och morfar blev det både bus och mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar