onsdag 19 juni 2013

Snart är det helg

Imorse sov mamma och Lilly sött när pappa gick till jobbet. 

Majs och palsternackspuré är så gott så man måste äta med båda händerna! 

Lilly har fått en boll idag.

Och pelto-kåpor. 

Ikväll gav mamma upp den tidiga nattningen så det blev lite extra bus i soffan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar