Lilly Pi och Alice på äventyr
onsdag 19 juni 2013
Snart är det helg
Imorse sov mamma och Lilly sött när pappa gick till jobbet.
Majs och palsternackspuré är så gott så man måste äta med båda händerna!
Lilly har fått en boll idag.
Och pelto-kåpor.
Ikväll gav mamma upp den tidiga nattningen så det blev lite extra bus i soffan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar