Lilly Pi och Alice på äventyr
måndag 24 juni 2013
Speglar och bus
Kolla på filmen från imorse. Katten är rolig.
http://youtu.be/Q8rN1fb0i6w
Dagen har bjudit på promenad och på bus. Lilly gillar sin spegelbild. Och hon blev så glad när pappa äntligen kom hem idag.
1 kommentar:
Katarinamaria
25 juni 2013 kl. 17:37:00 CEST
Vilken mysig tjej du är Lilly!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Vilken mysig tjej du är Lilly!
SvaraRadera