söndag 9 juni 2013

Långhelger är grejen!

Åh, nu har det hänt mycket. Vi lämnade götet i onsdags eftermiddag för att åka till Nybro. Första stopp var hos farmor och Stig. Där firade vi farmor och Ninni som snart fyller år! Pappas kusin Morgan var också där med Marie och blivande sysslingen. 


Vi firade också nationaldagen! 


Sen bar det av till mormor och morfar. Där blev det skogspromenader och mys ute. Lilly har nu också lärt sig att sitta! Bara 5 månader gammal! 

På lördagen var det dags för överraskningsfest för farfar och Kristina! De blev jätteförvånade! Dagen bjöd på picknick och matlagning med kock. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar